Returnarea produselor

Aceste dispoziții se aplică conform OUG34/2014, în cazul achiziționării de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanță.

Consumatorul poate solicita returnarea produselor în următoarele situații:

  • Produsul nu este conform cu specificațiilor de pe site. Dacă produsul comandat se dovedește a nu fi conform cu specificațiile din oferta noastră, Consumatorul poate solicita returnarea acestuia pentru înlocuire sau rambursarea integrală a contravalorii. Dacă se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, va plăti diferența, respectiv dacă valoarea este mai mică, veți primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor.

  • Produse ce au fost livrate greșit. Livrarea altor produse decât cele solicitate trebuie semnalată imediat, iar Consumatorul va refuza recepția. Consumatorul poate solicita returnarea acestuia pentru înlocuire, iar dacă produsul nu mai este pe stoc, poate opta pentru înlocuire sau rambursarea integrală a contravalorii. Dacă se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, va plăti diferența, respectiv dacă valoarea este mai mică, veți primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor.

  • Renunțarea la cumpărare

Potrivit art. 14 alin. 2 din O.U.G. nr. 34/2014 „va trebui sa suportați costul direct al returnării produselor.”

Potrivit art. 14. alin. 3 din O.U.G. nr. 34/2014 „sunteți responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării produselor.” Diminuarea valorii produsului se suportă de Dvs. Suma reprezentând diminuarea valorii produsului se va scădea din suma ce vi se cuvine ca urmare a exercitării dreptului de retragere.

Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la momentul în care vânzătorul a acceptat comanda consumatorului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului, conform OUG34/2014.

Pentru analizarea solicitării de retur sau înlocuire, clientul va completa Formularul de retur comanda online și îl va expedia către adresa de e-mail office@homa88.ro, urmând a primi un răspuns din partea conducerii SC Homa SRL în maxim 2 zile lucrătoare.

În cazul solicitării unui alt produs se va achita diferența de preț, dacă produsul este mai scump. În situația în care clientul optează pentru un produs mai ieftin, clientul va primi diferența, conform modalităților de returnare menționate în OUG34/2014. SC Homa SRL va trimite produsul solicitat la schimb numai după ce Clientul a returnat produsul cumpărat inițial, dacă acesta îndeplinește condițiile de returnare conform OUG34/2014. Rambursarea contravalorii produsului ori, după caz, înlocuirea acestuia, se va face în cel mult 14 de zile, conform OUG34/2014. Returnarea banilor ori, după caz, înlocuirea produselor, se pot efectua în cazul în care starea produselor achiziționate este la fel ca în momentul recepției:

  • ambalajul original al produsului,

  • accesoriile complete,

  • consumabile originale sigilate

  • documentele aferente achiziției (instrucțiuni de utilizare, certificat de garanție, documente fiscale).

SC Homa SRL își rezervă dreptul ca, în momentul recepționării produsului de la client, dacă se constată că produsul nu mai prezintă aceleași caracterisitici ca în momentul achiziționării: estetic, funcțional sau consumabile sigilate, conform OUG34/2014, să facă dovada diminuării valorii produselor care rezultă diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor.