Disponibilitatea și prețul produselor

1. Declinarea responsabilități

Conținutul site-ului www.cubshop.ro a fost alcătuit în strânsă colaborare cu reprezentanții mărcilor care se găsesc pe site. Rareori există erori în prezentarea acestora, pentru care ne cerem anticipat scuze și vă mulțumim anticipat pentru identificarea lor. S-au depus eforturi mari pentru a minimaliza toate greșelile care pot apărea din editarea electronică sau manuală a informațiilor prezentate.

Valoarea maximă a obligațiilor Societății față de orice client în cazul nelivrării sau livrării necorespunzătoare este valoarea sumelor încasate de Societate de la clientul respectiv.

2. Fraudă

Orice încercare de a accesa datele personale ale altui utilizator sau de a modifica conținutul site-ului www.cubshop.ro, sau de a afecta performanțele serverului pe care rulează site-ul www.cubshop.ro va fi considerat o tentativă de fraudare a site-ului www.cubshop.ro și va pune în mișcare cercetarea penală împotriva aceluia sau acelora care au încercat acest fapt.

3. Litigii

Orice litigiu apărut între Clienți și Societate va fi rezolvată pe cale amiabilă. În cazul în care nu s-a reușit stingerea conflictului pe cale amiabilă, competența revine instanțelor de judecată din România.

4. Date personale

Informațiile utilizatorului site-ului www.cubshop.ro vor putea fi folosite numai pentru comunicări comerciale cu SC Homa SRL sau cu partenerii acestuia.

Orice date specifice privitoare la situația și starea produselor se pot obține contactându-ne prin email sau telefon, la coordonatele cuprinse în prezentul site.

5. Disponibilitatea produselor

Ofertele și produsele prezentate pe site-ul www.cubshop.ro sunt disponibile în limita stocului, iar prețurile pot fi modificate fără o comunicare prealabilă.

Termenele de livrare variază de obicei între 24 ore și 5 zile lucrătoare, în funcție de locația produselor și de adresa Dvs. Rareori, perioada de livrare poate depăși 5 zile, cu excepția cazurilor de forță majoră*.

*Prin forță majoră se înțeleg fenomene meteorologice speciale care fac imposibilă aprovizionarea sau livrarea produselor.

6. Prețul produselor

În cazul în care prețurile sau alte detalii referitoare la produse au fost afișate greșit, inclusiv din cauza faptului că au fost introduse greșit în baza de date, ne alocăm dreptul de a anula livrarea respectivului produs și de a anunța clientul în cel mai scurt timp despre eroarea apărută, dacă livrarea nu s-a efectuat încă.

7. Returnarea produselor

Click aici pentru a accesa secțiunea returnarea produselor.

În momentul efectuării unei comenzi on-line, Clientul declară că a luat cunoștință și este întru totul de acord cu cele menționate mai sus.