Info

Aici puteţ găsii informaţii legate de folosirea site-ului, cum ar fi căutarea sau cumpărarea produselor, etc. Dacă aveţi nelămuriri, nu ezitaţi să ne contactaţi sau să ne sunaţi pe numerele 0728-968060 sau 0728-968062.

Întrebări frecvente

Cumpărături

Cum cumpăr?

Prin adăugarea produselor în coşul Dvs. virtual. După accesarea coşului, completaţi formularului de cumpărare şi plasaţi comanda. Noi şi Dvs. vom primi câte un e-mail legat de comandă. Noi vom lua legătura telefonică cu Dvs. pt. a confirma comanda, urmând ca să împachetăm şi să vă trimitem coletul către Dvs.

Datorită căilor de comunicare menţionate de mai sus, vă rugăm, să aveţi grijă extremă privind corectitudinea adresei de e-mail şi numărului de telefon!

Plată

Cum plătesc?

Îndată ce coletul ajunge la Dvs. prin serviciul de curierat, trebuie să plătiţi contravaloarea bunurilor comandate, şi dacă este cazul, contravaloarea transportului. Deci, plătiţi prin metoda "ramburs". Taxa de transport este de 18.00 lei, peste suma de 250.00 lei, NU trebuie să plătiţi taxă pt. transport.

Punctele de loialitate

Ce sunt punctele de loialitate?

Puncte de loialitate se pot obţine prin cumpărături sau prin cupoane speciale, distribuite de CubShop.ro.

Un punct de loialitate valorează 1 Ban (1/100 Lei). Punctele se pot valorifica NUMAI prin cumpărături.

Cum se pot achiziţiona puncte?

a) Prin cumpărături. În momentul când predăm coletul pt. serviciul de curierat, veţi primi un număr de puncte egal cu valoarea sumei datorate. Punctele obţinute astfel vor fi activate abia după ce coletul Dvs. este expediat.

b) Prin cupoane emise de CubShop.ro. Aceste cupoane constă din coduri speciale, comunicate prin etichete, reclame ziare sau e-mail.

Punctele au termen de expirare?

Unele da. Punctele obţinute prin cumpărături au un termen de limită de 183 zile.

Termenul limită se poate schimba oricând. Dar indiferent de schimbări, termenul de limită a punctelor existente rămâne cel din momentul achiziţionării lor.

De obicei, punctele achiziţionate prin cupoane nu au termen de limită. Dar aceasta va depinde de natura promoţiei.

Unde pot vedea punctele mele?

În contul Dvs., în meniul Puncte. Aici puteţi consulta starea punctelor. Dacă nu aveţi/nu aţi avut puncte înainte, lista va fi goală.

De ştiut

În momentul unei cumpărături, punctele acumulate NU trebuie folosite neapărat. Astfel puteţi cumpăra produse pt. rude, vecini, colegi, etc. şi să colectaţi puncte care-l puteţi folosi în beneficiul Dvs.

Detalii firmă

S.C. HOMA S.R.L.

520028 B-dul Grigore Bălan, Bl.24/A/1, Sfântu Gheorghe, jud. Covasna

Mobil: (+4)0728-968060; (+4)0728-968062, (+4)0726-288837

Tel./Fax: 0367-407302

RO 6446941

J14/796/1994